freelancer
2008-03-02 19:59:48 UTC
Steta za ovu curu Mateu. Tako blizu a opet nista. :(
tupan-glupan
2008-03-03 08:18:58 UTC
Koncepcija kviza je takva da do zadnjeg trenutka nema ni spavanja ni
predaje.I puno teze je doci do love nego u Milijunasu.I kad naides na
prtivnika koji je ostao i ne kiksa mozes se frigati.

Cura je znala neke odgovore gdje bi ja popusio.a zadnje pitanje je za nju
bilo"generacijski "zeznuto.Gotovo svatko iznad 55 godina koji je i ofrlje
pratio film to je vjerojatno mogao znati.

Zivot ide dalje.
A i ja bih se konacno mogao prijaviti.Nakon 30-tak poziva pocetkom kviza
nisam nista zvao a i nikad nisam dobio eliminacijsko pitanje.Ni tu ni u
Milijunasu.
Nemam srece.
Bruno
2008-03-03 09:09:52 UTC
Nemoj. Odabrali su veæ sve kandidate za ovu sezonu.
freelancer
2008-03-03 09:54:06 UTC
A da?! Mislis do ljeta gotovo?
Bruno
2008-03-03 17:48:23 UTC
Post by freelancer
Post by Bruno
Post by tupan-glupan
Zivot ide dalje.
A i ja bih se konacno mogao prijaviti.
Nemoj. Odabrali su veæ sve kandidate za ovu sezonu.
A da?! Mislis do ljeta gotovo?
Do jeseni. Sad se snimaju ( mozda su vec i snimljene ovih dana) zadnje
epizode za ovu sezonu. Onda je na redu Milijunas, a negdje od 2. mjeseca (
otprilike) opet 1 protiv 100.
freelancer
Sedmak jesi to ti?! ;)
Tom
2008-03-03 20:06:22 UTC
Post by Bruno
Post by freelancer
Post by Bruno
Post by tupan-glupan
[...]
Ako je tako onda bi drzanje otvorenih linija bila cista kradja. Mislim da
to ne smiju napraviti.
Tom
2008-03-03 20:09:00 UTC
Post by freelancer
Steta za ovu curu Mateu. Tako blizu a opet nista. :(
Malo se pogubila na kraju, jocker 2x je ispucala bezveze (i to dvaput.. :-),
jer bi ju Tarik upozorio da je ovaj zadnji pogresno odgovorio...