Pitanja iz kviza 1 protiv 100
(prestaro za odgovor)
IvekBlaz
2008-01-17 20:33:12 UTC
Prvi dojmovi kviza su ok.

Da li onih 6 natjecatelja koji su podjelili 20000 kuna zadrŸavaju svoje
novce, tj dobili su ih i ako bi nastavili igrati osvojenoj svoti bi se
pribrojio taj iznos.

Koje jo¹ televizije imaju ovaj kviz?
Bruno
2008-01-17 22:12:24 UTC
Post by IvekBlaz
Prvi dojmovi kviza su ok.
Bio sam na snimanju i onih 6 sekundi za odgovor su veliki problem. Ne
stigne¹ si ponovit pitanje, ne stigne¹ ga ponekad ni skuŸit ( vidi u
nedjelju pitanje o stripu), a ispod ti neprestano ide glazba koja smeta i
jo¹ te dodatno poŸuruje.
Tako je.
freelancer
2008-01-18 08:14:04 UTC
Post by Bruno
Post by IvekBlaz
Prvi dojmovi kviza su ok.
Bio sam na snimanju i onih 6 sekundi za odgovor su veliki problem. Ne
stigne¹ si ponovit pitanje, ne stigne¹ ga ponekad ni sku¾it ( vidi u
nedjelju pitanje o stripu), a ispod ti neprestano ide glazba koja smeta i
jo¹ te dodatno po¾uruje.
Da li onih 6 natjecatelja koji su podjelili 20000 kuna zadr¾avaju svoje
Kako se mijenja onih 100? Svaka emisija drugih 100 ili???
Bruno
2008-01-18 08:20:15 UTC
Post by freelancer
Kako se mijenja onih 100? Svaka emisija drugih 100 ili???
Mi smo snimili 2 emisije, a inace ce se snimati po 3. Natjecatelja koji ide
kod Tarika mijenja zamjenski igrac koji ceka u publici.
freelancer
2008-01-18 09:31:43 UTC
Post by Bruno
Post by freelancer
Kako se mijenja onih 100? Svaka emisija drugih 100 ili???
Mi smo snimili 2 emisije, a inace ce se snimati po 3. Natjecatelja koji ide
kod Tarika mijenja zamjenski igrac koji ceka u publici.
U biti htio sam te pitati do kada ces odnosno cete biti medju onih 100.
Dok ne nastupis ili...?!
Bruno
Ne, nego te 3 emisije koje imas pravo snimiti.
bimbo
2008-01-18 12:55:50 UTC
Post by Bruno
Ne, nego te 3 emisije koje imas pravo snimiti.
Ja mislim da se ipak radi o 9 emisija koje imaš pravo snimiti.
Odnosno 3 dana x 3 emisije.
Bruno
2008-01-18 13:59:07 UTC
Post by Bruno
Ne, nego te 3 emisije koje imas pravo snimiti.
Ja mislim da se ipak radi o 9 emisija koje ima¹ pravo snimiti.
Odnosno 3 dana x 3 emisije.
A èuj, onda je nama producent krivo objasnio :)
bimbo
2008-01-18 14:14:08 UTC
Post by bimbo
Post by Bruno
Ne, nego te 3 emisije koje imas pravo snimiti.
Ja mislim da se ipak radi o 9 emisija koje imaš pravo snimiti.
Odnosno 3 dana x 3 emisije.
A čuj, onda je nama producent krivo objasnio :)
Ili je neko od nas krivo razmel jer smo na istome snimanju bili. :)
Bruno
2008-01-18 17:51:24 UTC
Post by bimbo
Post by Bruno
A èuj, onda je nama producent krivo objasnio :)
Ili je neko od nas krivo razmel jer smo na istome snimanju bili. :)
Onda je bogme tako, kolega :) Ne znam, ja mislim da æe nas zvat negdje u 2.
ili 3. mjesecu da snimimo jo¹ 1 emisiju ( zna¹ onaj dio u hotelu kad je
prièao kako je ova na¹a grupa hendikepirana jer smo prvi itd.). Ili se
varam? Ali ako je tvoja teorija toèna za¹to bi snimili samo 2 emisije od
uobièajenih odnosno predviðenih 9? Prevelika mi je to razlika.
ToMo
2008-01-25 16:09:04 UTC
Onda je bogme tako, kolega :) Ne znam, ja mislim da će nas zvat negdje u
2. ili 3. mjesecu da snimimo još 1 emisiju ( znaš onaj dio u hotelu kad
je pričao kako je ova naša grupa hendikepirana jer smo prvi itd.). Ili
se varam? Ali ako je tvoja teorija točna zašto bi snimili samo 2 emisije
od uobičajenih odnosno predviđenih 9? Prevelika mi je to razlika.
Procitavsi pravila, u slijedecoj emisiji ostajes samo ako si tocno
odgovarao na pitanja, tj. ako se u trenutku prekida emisije nalazis medju
onima koji su tocno odgovarali na pitanja, maksimalno tih 3 dana.
--
ToMo